amir

سایت من سایت علمی تفریحی و....است.اگه درخواست چیزی را دارید به من اطلاع بدید.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

قهرمان و نایب قهرمان بین پرسپولیس و استقلال خوزستان

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ق.ظ

سلام اینو برا فوتبالیا گذاشتم

نظرسنجی برنامه اختصاص به پیش بینی تیم های اول و دوم لیگ از بین استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران دارد.  در برنامه امشب پرسیده شد قهرمان و نایب قهرمان لیگ پانزدهم کدام تیم ها خواهند بود. گزینه های نظرسنجی به این شرح است: ۱- استقلال خوزستان و پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان و استقلال ۳- پرسپولیس و استقلال خوزستان ۴- پرسپولیس و استقلال ۵- استقلال و استقلال خوزستان ۶- استقلال و پرسپولیس

خلاصه ای از آنچه در برنامه ۲۰ اردیبهشت نود خواهیم دید پخش شد که شامل بخش های زیر بود:

حواشی انتخابات رئیس فدراسیون فوتبال
ماجرای طراحی عجیب لباس تیم ملی
تقابل رحمتی و قلعه نویی در روز شکست استقلال از تراکتورسازی
بازگشت امید به اردوی پرسپولیس و به اوج رسیدن رقابت با استقلال خوزستان در روز آخر

 جدول لیگ مرور شد و پس از آن گزارش حواشی برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج به ریاست پخش شد.(ویدیو)

 بررسی حالات مختلف احتمال قهرمانی تیم ها انجام شد که استقلال خوزستان ۶۳ درصد شانس دارد، پرسپولیس ۳۳ درصد و استقلال ۴ درصد.

بخش دوم حواشی مجمع که به مصاحبه های آتشین بعد از برگزاری انتخابات می پرداخت پخش شد.

عادل فردوسی پور با اشاره به انجام مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی گفت این چیه اصلا؟! زیرپوشه انگار! قشنگ میتونن این لباس رو برای  آقای گری لینه کر بفرستن که گفته بود اگر لسترسیتی قهرمان بشه با لباس زیر برنامه اجرا می کنه و می تونه از همین لباس استفاده کنه! در ادامه آیتم گزارش مراسم رونمایی از لباس بی کیفیت تیم ملی پخش شد.(ویدیو)

در ادامه برنامه حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تماس گرفت و اعلام کرد این پیراهن اصلی نیست و فقط می خواستیم بگوییم اسپانسر تیم ملی جیووا است و پیراهن های تیم به شکل دیگری خواهد بود!

محمدفنایی به عنوان کارشناس داوری به برنامه اضافه شد و قرعه کشی مسابقه پیام کوتاه هفته قبل به کمک او انجام شد.

بازی استقلال خوزستان در مشهد برابر پدیده و برتری تیم ویسی یک قدم مانده به قهرمانی به عنوان اولین بازی هفته پخش شد.(ویدیو)

ترین های هفته بیست و نهم لیگ قسمت بعدی بود که بخش های زیر را شامل می شد: (ویدیو)
حرکات تکنیکی هفته: حسن بیت سعید(استقلال خوزستان - دو بار) هاشم بیگ زاده(ذوب آهن)، کریم اسلامی(صبا)، محمد ایران پوریان(تراکتورسازی)، طالب ریکانی(استقلال اهواز)، یوسف وکیا(فولاد)، مصطفی احمدی(سیاه جامگان)، امیرحسین فشنگچی(فولاد)، محمدرضا خلعتبری(سپاهان)، فرشاد احمدزاده(پرسپولیس)، اکبر ایمانی(فولاد)، مهرداد محمدی(راه آهن - دو بار)، محمدامین درویشی(گسترش فولاد)، حسین شنانی(ملوان)، لئوناردو پیمنتا(گسترش فولاد)، محمد ابراهیمی(گسترش فولاد)، غلامرضا رضایی(سایپا)، فرزاد حاتمی(تراکتورسازی)
کار تیمی برتر هفته: تراکتورسازی مقابل استقلال
موقعیت از دست رفته هفته: فرید بهزادی مقابل ملوان
پاس گل برتر هفته: وحید امیری مقابل فولاد
مهار برتر هفته: محمد ناصری مقابل ذوب آهن
گل برتر هفته: سروش رفیعی مقابل استقلال

۷۶۱ هزار نفر تا ساعت ۲۳:۲۰ در نظرسنجی شرکت کردند که  ۷۰،۵ درصد پرسپولیس  و استقلال خوزستان را قهرمان و نایب قهرمان و ۱۷،۶ درصد استقلال خوزستان و پرسپولیس را اول و دوم در انتهای لیگ پیش بینی کردند.

 داوری بازی پدیده - استقلال خوزستان بررسی شد و فنایی درباره آن گفت: برای تکل عجیب نظرزاده در دقیقه یک بازی روی پای بازیکن استقلال خوزستان کارت زرد کافی بود. یونش شاکری به دلیل لگد کردن پای بازیکن حریف باید اخراج می شد.(ویدیو)

خلاصه بازی پرگل گسترش فولاد و پرسپولیس با برتری سرخپوشان و بازگشت امید قهرمانی به این تیم در ادامه پخش شد.(ویدیو)

داوری بازی گسترش فولاد و پرسپولیس بررسی شد و فنایی در این خصوص گفت: محمد ابراهیمی در محوطه جریمه خودش به مدافع پرسپولیس خورد و اومانیا ایستاده بود و خطایی نکرد که پنالتی باشد. پا انداختن انصاری به بازیکن گسترش بعد از زمین خوردن کارت زرد داشت. روی یک ضربه کاشته در محوطه جریمه روی مگنو باتیستا خطا شد و او را زمین زدند که باید یک پنالتی برای گسترش فولاد اعلام می شد.(ویدیو)

 کلیپ صحنه های جذاب هفته بیست و نهم همراه با موسیقی پخش شد.(ویدیو)

تیم منتخب هفته ۲۹ لیگ برتر بر اساس نمرات تیم آنالیز برنامه نود اعلام شد که همه بازیکنان نمره مشترک ۲ را گرفته بودند.

در ادامه بازی ملوان و صبای قم با تساوی دو تیم در انزلی روی آنتن رفت.(ویدیو)

بازی پرحاشیه استقلال و تراکتورسازی با شکست تلخ آبی پوشان و کم شدن شانس قهرمانی این تیم در ورزشگاه آزادی پخش شد که محور اصلی حواشی آن درگیری های مهدی رحمتی با امیر قلعه نویی بود.(ویدیو)

داوری مسابقه استقلال - تراکتورسازی بررسی شد و فنایی گفت: درباره اعتراض های رحمتی داور به او تذکر داد و چون ادامه پیدا کرد به او اخطار داد و اگر باز هم ادامه بدهد از حد و اندازه یک بازیکن بیشتر می شود. روی صحنه گل تراکتور روی رحمتی خطایی نشد ولی تکل بازیکن تراکتور خطا بود و با کف پا بازیکن استقلال را قبل از به ثمر رساندن گل زد. هل دادن دو بازیکن تراکتور توسط شهباززاده در محوطه جریمه خطایی نبود. اخراج سروش رفیعی درست بود و به درستی کارت زرد دوم را گرفت.(ویدیو)

آنالیز بازی استقلال و تراکتور که اشاره به اشتباهات متعدد کادرفنی استقلال داشت پخش شد. در همه بازی هایی که عمران زاده و حاج محمدی زوج خط دفاعی استقلال را تشکیل داده اند این تیم گل خورده.(ویدیو)

نود درجه و مرور طنز مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر قسمت بعد بود که اتفاقاتی مثل شاد کردن کودکان در ورزشگاه توسط دروازه بان پدیده، مشکل بینایی دروازه بان گسترش و کوتاهی قد لوبانوف، پاسخ فرشاد احمدزاده به پست لئونادرو دی کاپریو درباره دریاچه ارومیه، دعوای رحمتی و قلعه نویی به سبک دعوای دبستانی ها، درگیری تماشاگران استقلال با هم به سبک درگیری های فضای مجازی و خداحافظی دوباره فرهاد مجیدی از فوتبال پس از دیدن استادیوم پر از تماشاگر را شامل می شد.(ویدیو)

سایت برنامه نود و بخش های مختلف آن توسط عادل فردوسی پور بررسی شد که مرور بیانیه جدید کارلوس کی روش هم شامل آن بود.(ویدیو)

گزارشی درباره تیم هایی که پس از سقوط از لیگ برتر نابود شدند و دیگر به عرصه فوتبال برنگشتند پخش شد.(ویدیو)

پس از آن خلاصه مسابقه تیم های ذوب آهن و سیاه جامگان با برتری تیم گل محمدی روی آنتن رفت.(ویدیو)

مسابقه راه آهن مقابل سپاهان و برتری حیاتی زردپوشان تهران برای فرار از سقوط در ادامه به پخش رسید.(ویدیو)

مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی نود آمد و اولویت های خودش در مقطع کنونی را تهیه امکانات تیم ملی، حل مشکل بازیکنان سرباز، اردوهای تیم ملی و مشکل حق پخش تلویزیونی عنوان کرد.

تاج درباره شائبه ها و اتهام هایی که پس از انتخابات فدراسیون فوتبال مطرح شده گفت: طبیعی بود که مجمع به لحاظ ارتباطی که با ما در این هشت سال داشت این تصمیم را بگیرد. ما از نزدیک با همه این مدیران باشگاه ها و روسای هیئت ها هر هفته ارتباط داشتیم و طبیعی بود پیش بینی کردن این که مناسبات به چه سمت و سویی خواهد رفت و من آن را عادی می دانم.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا حمایتی از طرف دولت یا افراد نزدیک به دولت برای انتخاب شما انجام شده گفت: نه اصلا و بعضی وقت ها این حمایت ها جواب مثبتی هم نمی دهد و نتیجه ای ندارد. اگر کسی محبتی به من داشته چه در وزارت چه رئیس فدراسیون یا اعضای هیئت ریسه این محبت خود دوستان است و من نرفتم خودم را تحمیل کنم.
تاج در واکنش به استعفای جدید کارلوس کی روش از سرمربی گری تیم ملی گفت: من بعد از انتخابم به دنبال حل سه، چهار چالش هستم. یکی تیم ملی و امکانات مورد نیاز آن و مسئله کی روش، یکی حق پخش تلویزیونی و یکی مشکل سربازان که باید در مدت کوتاهی آنها را حل کنم. آقای کی روش در هیئت رئیسه حاضر شد و گفت ۱۱ آیتم را لازم دارم که من همان زمان گفتم نمی شود به کی روش گفت این ها را نخواه ، مثلا نمی شود گفت زمین چمن نخواه چون این ها جزو حداقل هاست. مسائلی مثل پرداخت نشدن حقوق کارمندان و پاداش بازیکنان هنوز حل نشده که امروز باعث ناراحتی ایشان شده بود و من در جلسه سه ساعته ای که داشتیم همه حرف های ایشان را گوش کردم و بنا شد چهارشنبه به صحبت هایمان ادامه بدهیم. حفظ آقای کی روش بسیار به نفع فوتبال ما است و جلسه چهارشنبه باید منجر به ماندن ایشان شود چون آقای کی روش سامانه ای درست کرده که به نفع فوتبال کشور است.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال در واکنش به قرارداد تهیه لباس های عجیب و بی کیفیت برای تیم ملی گفت: قرارداد این پیراهن های تیم ملی را من ندیده ام و کلیاتش را در جریان نیستم، فردا میخواهم ببینم و بررسی کنم و یکی از محورهای دلخوری آقای کی روش همین بحث پیراهن ها بود و او معتقد بود من سرمربی تیم ملی هستم و می خواهم درباره لباسی که بچه هایم می پوشند نظر بدهم و باید آن را قبل از انتخاب نگاه می کردم. کیفیت پیراهن ها باید به تایید ما برسد و گرنه قرارداد را مجددا بررسی می کنیم.
تاج درباره اینکه شانس عزیزی خادم برای دبیرکلی فدراسیون با توجه به نقشش در کمک به انتخاب تاج چیست و آیا گزینه ای در نظر دارد یا خیر گفت: من باید فرصت و مجال داشته باشم تا چند روز بتوانم در این باره بررسی کنم و فعلا دنبال حل مشکل لباس و اردو و زمین چمن و بازیکنان سرباز تیم ملی هستم.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال دریاره این که فدراسیون را با چه میزان بدهی تحویل گرفته گفت: بدهی فدراسیون ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلون تومان است. البته فدراسیون مبلغی از فیفا طلب دارد که اگر آن را بگیرد این بدهی را پوشش می دهد.(ویدیو)

خلاصه بازی نفت تهران مقابل فولاد مسابقه بعدی این هفته بود که در جدول پخش قرار گرفت.(ویدیو)

و در نهایت بازی استقلال اهواز برابر سایپا به عنوان آخرین مسابقه هفته روی آنتن رفت.(ویدیو)

داوری بازی های پخش شده بررسی شد که فنایی درباره مسابقه ذوب آهن - پدیده گفت: سرنگونی حسینی در محوطه پدیده خطایی نبود و بازیکن ذوب آهن خودش را به بازیکن سیاه جامگان زد. پنالتی ذوب آهن درست نبود و دروازه‌بان پدیده دستش را روی زمین گذاشت و به بازیکن ذوب آهن برخورد نکرد.
مسابقه سایپا - استقلال اهواز: دروازه بان در شرایط تک به تک با کف پا مهاجم استقلال اهواز را زد و باید اخراج می شد و به نظر می رسید خطا داخل محوطه و پنالتی بود. کارت زرد دوم و اخراج بازیکن سایپا درست بود.(ویدیو)

از نود تا نود شامل مرور حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور بخش بعدی بود که اعتراض شدید مدیرعامل سیاه جامگان به داور و تهدید شدن به مرگ، تنبیه عجیب بازیکنان گسترش پس از شکست مقابل سپاهان، جلسه کارلوس کی روش و رئیس جدید فدراسیون فوتبال، انتخاب سرپرست جدید سازمان لیگ پس از پایان لیگ، صدور رای بازی استقلال تراکتورسازی در آینده نزدیک و ابتلای حسام فتاحی مربی تیم جوانان سپاهان به سرطان بخش های مختلف آن را تشکیل می داد.(ویدیو)

فرزاد مجیدی سرپرست تیم فوتبال استقلال روی خط تلفنی نود آمد و درباره حواشی این تیم و ماجرای درگیری رحمتی و قلعه نویی صحبت کرد. سرپرست استقلال گفت: برد تیم تراکتورسازی را به هواداران و مجموعه تراکتور تبریک می گویم و از هواداران استقلال به خاطر این شکست عذرخواهی می کنم.
مجیدی درباره حواشی به وجود آمده بین رحمتی و قلعه نویی گفت: شما یک دوربین گذاشته بودید و حرکات آقای رحمتی را می گرفتید اما ای کاش یک دوربین می گذاشتید و حرکات نیمکت روبرو را می گرفتید. من سالها همبازی و مربی رحمتی بودم و او کسی نیست که این کارها را بی دلیل بکند و رحمتی قبل از این که چنین رفتارهایی نشان دهد از سوی نیمکت حریف تحریک شد. رفتار آقای قلعه نویی در بالا پایین پریدن کنار زمین جلوی ۹۰ هزار نفر درست نبود و تحریک آمیز بود. من فکر می کنم رحمتی تا چیزی را نبیند و نشنود واکنشی نشان نمی دهد.
مجیدی در ادامه با طرح سوالی گفت: آقایانی که بعد از بازی وسط زمین و کنار آقای قلعه نویی بودند و آی دی کارت نداشتند به چه مجوزی آنجا بودند. هنوز سوت بازی زده نشده که کنار ایشان حاضر شده بودند. شما یک صحنه نشان دادید آقایی با کت و شلوار آنجا بود و فحش می داد در حالی که من داشتم فضا را آرام می کردم. اگر این طور است من هم  چند تا دوست خوب و خوشتیپ با کت و شلوار در قم دارم و میخواهم در بازی بعد آنها را به زمین بیاورم، مگر چنین چیزی امکان دارد؟ یکی از دلایلی که در بازی دعوا راه افتاد همین بود و اگر یگان ویژه نبود اتفاقات بدتری می افتاد. یک جا باید این موضوع تمام شود و به خدا دوران این کارها دیگر تمام شده است. ما یک نفر اضافه در اتوبوسمان راه نمی دهیم؛ اگر این طور باشد ما میزبان هستیم و خیلی راحت تر می توانیم این کارها را بکنیم.
وی ادامه داد: تیمی که دو سال هوادارانش را اذیت کرده و مقام پنجم و ششم آورده مجموعه امسال آن واقعا زحمت کشیده و تیم خیلی جوان و خوبی درست کرده. کدام مربی جلوی ۹۰ هزار نفر بازیکن ۱۸ ساله را بازی می دهد. امسال ما برای کسب سهمیه آمدیم، درست است که هواداران قهرمانی می خواهند اما ما مدعی دو جام بودیم. همین الان هم هستیم اما خیلی از تیم ها مدعی یک جام بودند. ما برای قهرمانی امیدواریم، هم در لیگ هم در جام حذفی. شما در برنامه تان کمترین شانس را به ما دادید ولی در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. 
مجیدی درباره اینکه چرا در دو مقطع چند روز سر تمرین نرفت گفت: من آنفلوآنزای شدید داشتم و مریض بودم.
وی در پاسخ به اینکه آیا امروز همراه با فرهاد مجیدی در فدراسیون حاضر بودید گفت: بله من از فرهاد تشکر می کنم که با وجود مشغله اش از دوبی آمد و این درسی برای پیشکسوتان است.
سرپرست استقلال در پاسخ به این که فرهاد مجیدی قصد مربی گره دارد یا خیر گفت: بله او دنبال کارهای مربی گری اش هست و امروز در فدراسیون فوتبال دنبال همین کارهای مربی گری اش بودیم.(ویدیو)

بررسی عملکرد لژیونرهای فوتبال کشور در هفته گذشته آیتم بعدی نود بود که به تصویر کشیده شد.(ویدیو)

مرور مسابقات هفته ششم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در ادامه انجام شد.(ویدیو)

سپس صفحه اول روزنامه های ورزشی سه شنبه از روی سایت برنامه نود مرور شد.

مسابقات هفته سی و ششم لیگ دسته اول پس از آن بررسی شد.(ویدیو)

پخش گزارشی درباره تیم نابود شده شموشک نوشهر آخرین بخش نود این هفته بود.(ویدیو)

با نمایش آخرین نتایج نظرسنجی برنامه این هفته نود ساعت ۱:۴۸ بامداد به پایان رسید. در پایان با شرکت بیش از دو میلیون و ۱۰ هزار نفر، ۶۷،۲ درصد پرسپولیس را قهرمان و استقلال خوزستان را نایب قهرمان لیگ معرفی کردند و ۱۹،۷ درصد استقلال خوزستان و پرسپولیس را تیم های اول و دوم در انتهای لیگ پانزدهم پیش بینی کردند، ۴،۲ درصد هم قرار گرفتن پرسپولیس و استقلال را در انتهای فصل در رده اول و دوم حدس زدند.

 
 
 
۹۵/۰۲/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
amir anari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی