amir

سایت من سایت علمی تفریحی و....است.اگه درخواست چیزی را دارید به من اطلاع بدید.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

مروری بر صعود پرسپولیس از قعر به صدر؛ معجزه امید

 

مروری-بر-صعود-پرسپولیس-از-قعر-به-صدر؛-معجزه-امید

وبسایت رسمی برنامه نود - مثل داستان خرگوش و لاکپشت، پرسپولیس برانکو معجزه را باور کرد و نزدیک خط پایان از همه مدعیان جلو زد.

به گزارش سایت نود، بعد از باخت پرسپولیس به ذوب آهن و دومین هفته قعرنشینی این تیم در جدول لیگ، برانکو با اطمینان از قهرمانی تیمش حرف زد. درباره اینکه باور دارد تیمش شایسته فتح جام است و با پیروزی در بقیه بازی‌های فصل، قهرمان خواهد شد. معجزه غیرممکن برانکو، بعد از گذشت 22 هفته ممکن شد و آن‌ها با شکست استقلال در دربی تهران برای اولین بار صدرنشینی در این فصل را تجربه کردند. نگاهی به صعود قدم به قدم پرسپولیس در جدول، بهتر می‌تواند چگونگی انجام ماموریت غیرممکن آن‌ها را نشان دهد.

amir anari
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۴ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر
amir anari
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۵۷ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

راه های دنبال کردن ما............درادامه مطلبه

amir anari
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

زیدان: رونالدو تفاوت ها را رقم زد

 

رئال مادرید امشب به لطف هت تریک کریستیانو رونالدو موفق شد ولفسبورگ را با سه گل شکست داده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.


 

به گزارش "ورزش سه"، رئال که بازی رفت را با دو گل باخته بود، در بازی برگشت به یک برد با اختلاف سه گل نیاز داشت و با کمک گل های رونالدو در نهایت به هدف خود رسید.

زین الدین زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:" در فوتبال همیشه سختی کشیدن و لحظات دشوار وجود دارد ولی مهم کسب پیروزی است. حالا وقت جشن گرفتن و شاد بودن است به خصوص بخاطر کاری که بازیکنانم امشب انجام دادند. برگرداندن باخت 2-0 هرگز کار ساده ای نیست اما امشب با شخصیت بالایمان، با مبارزه و سختکوشی پیروز شده و به نیمه نهایی رسیدیم. به بازیکنان حتی آنهایی که امروز بازی نکردند، افتخار می کنم."

فقط دو تعویض:" در چنین بازی دشواری، تعویض کردن کار آسانی نیست. خسه را بجای بنزما وارد زمین کردم چون خسته شده بود و برای کارهای دفاعی به نیروی تازه نفس نیاز داشتیم. واران هم برای کمک به کاسیمیرو در وسط زمین و حفظ نتیجه به میدان آمد."

رونالدو:" او یک بازیکن استثنایی و خاص است. تیم بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشت و رونالدو نیز تفاوت ها را رقم زد. او سه گل زد، درست زمانی که تیم با تمام وجود به درخشش او نیاز داشت. در مورد رونالدو چه می توانم به شما بگویم؟ او بهترین بازیکن دنیاست و این را بار دیگر ثابت کرد."
amir anari
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۳۲ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

فک نکنید سبکتون بهم نمیخوره...

 

 

 

 

 

amir anari
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۱۲ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

دو تیم رئال مادرید اسپانیا و ولفسبورگ آلمان در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زیدان با یک بازگشت رؤیایی در دیگ جوشان برنابئو و با هت‌تریک اعجوبه پرتغالی راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

amir anari
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

برنامه کامل بازی‌های تیم‌ملی ایران برای رسیدن به جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه

 

به گزارش وبسایت رسمی تیم‌ملی ایران و به نقل از«ایسنا»، پس از قر‌عه‌کشی ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی برنامه این ر‌قا‌بت‌ها اعلام شد. در نخستین مصاف تیم‌ملی فو‌تبا‌ل ایران یازدهم شهریور ماه در تهران به مصاف تیم‌ملی قطر می‌رود و پنج روز بعد در چین به مصاف تیم‌ملی این کشور خواهد رفت. پس از آن تیم‌ملی فو‌تبا‌ل ایران در پانزدهم مهر ماه در ورزشگاه تاشکند مهمان ازبک‌ها است و پنج روز بعد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم‌ملی فو‌تبا‌ل کره جنوبی به عنوان دیگر مدعی اصلی صعود به جا‌م جها‌نی از این گروه برود.

تیم‌ملی فو‌تبا‌ل ایران ۲۵ آبان ماه نیز میهمان تیم‌ملی فو‌تبا‌ل سوریه خواهد بود.

amir anari
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۵۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

همگروهی ایران با گروه مرگ: کره، ازبکستان، چین، قطر و سوریه

 

به گزارش وبسایت رسمی تیم‌ملی ایران و به نقل از "ورزش سه"، با نمایش پرچم ۱۲ تیم شرکت‌کننده، خوشامدگویی مجری و سپس سخنرانی کوتاه مصطفی فهمی دایرکتور فیفا آغاز شد و سپس در ویدئویی که از اسکرین‌های بزرگ سالن پخش شد، نحوه قرعه‌کشی و سیدبندی و تاریخ بازی های مقدماتی به نمایش درآمد.

تیم ملی فوتبال ایران و استرالیا دو تیم صدرنشین رنکینگ آسیا به عنوان سرگروه‌های دوگانه انتخاب شدند و کره ـ ژاپن، عربستان ـ ازبکستان، امارات ـ چین، قطر ـ عراق و سوریه ـ تایلند می‌توانند در هر یک از زیرگروه‌های این دو سرگروه قرار بگیرند.

دبیرکل ای‌اف‌سی بعد از نمایش ویدئو تیم‌ها را در ۶ سید مختلف تقسیم‌بندی کرد تا ۲ به ۲ گروه‌بندی این رقابت‌ها مشخص شود.

amir anari
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۴۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

دوستان در هر سبکی توانایی دارید من نویسنده می پذیرم

از سبک ورزشی تااااااااااااااااااااااااااااااااا سیاست و ....

خبرم بدید09391487875

amir anari
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
شما اگه دوس دارید نویسنده وبلاگ من بشید همه اطلاعات خودتون رو بدید و بگید چه نام کاربری و رمزی براتون بذارم.
شماره موبایل الزامی است.
برای من به شماره09391487875بفرستید.
amir anari
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر