amir

سایت من سایت علمی تفریحی و....است.اگه درخواست چیزی را دارید به من اطلاع بدید.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید زیدان

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ق.ظ

زیدان: رونالدو تفاوت ها را رقم زد

 

رئال مادرید امشب به لطف هت تریک کریستیانو رونالدو موفق شد ولفسبورگ را با سه گل شکست داده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.


 

به گزارش "ورزش سه"، رئال که بازی رفت را با دو گل باخته بود، در بازی برگشت به یک برد با اختلاف سه گل نیاز داشت و با کمک گل های رونالدو در نهایت به هدف خود رسید.

زین الدین زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:" در فوتبال همیشه سختی کشیدن و لحظات دشوار وجود دارد ولی مهم کسب پیروزی است. حالا وقت جشن گرفتن و شاد بودن است به خصوص بخاطر کاری که بازیکنانم امشب انجام دادند. برگرداندن باخت 2-0 هرگز کار ساده ای نیست اما امشب با شخصیت بالایمان، با مبارزه و سختکوشی پیروز شده و به نیمه نهایی رسیدیم. به بازیکنان حتی آنهایی که امروز بازی نکردند، افتخار می کنم."

فقط دو تعویض:" در چنین بازی دشواری، تعویض کردن کار آسانی نیست. خسه را بجای بنزما وارد زمین کردم چون خسته شده بود و برای کارهای دفاعی به نیروی تازه نفس نیاز داشتیم. واران هم برای کمک به کاسیمیرو در وسط زمین و حفظ نتیجه به میدان آمد."

رونالدو:" او یک بازیکن استثنایی و خاص است. تیم بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشت و رونالدو نیز تفاوت ها را رقم زد. او سه گل زد، درست زمانی که تیم با تمام وجود به درخشش او نیاز داشت. در مورد رونالدو چه می توانم به شما بگویم؟ او بهترین بازیکن دنیاست و این را بار دیگر ثابت کرد."
۹۵/۰۱/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
amir anari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی